I HOME I KOLEKCJA I RESTAURACJA SAMOCHODÓW I EVENTY I HISTORIA 911 I GALERIA I KONTAKT I | ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|||
![]() |
Szybko okazało się, że auto źle się prowadzi w szybko pokonywanych zakrętach. Aby poprawić stabilność w 1964 roku powiększono o 60 mm rozstaw osi, co poprawiło trakcję. Moc dla wersji T wynosiła 130 KM, wersja E osiągała 165 KM a wersja S 190 KM. |
|||
|
||||
![]() |
W 1975 roku debiutowało Porsche 911 (typ 930) pierwszy model 911 Turbo, z doładowanym silnikiem B6 o pojemności 3 litrów (260 KM) i 4-stopniową manualną skrzynią biegów. W 1977 roku pojawiło się 911 SC (Super Carrera) - model ten charakteryzowały chowane reflektory, a jego wolnossący 3-litrowy silnik dysponował mocą 180 KM. Porsche 911 Turbo okazało się rewelacją i idąc za ciosem w 1978 roku producent zainstalował w nim silnik o pojemności 3,3 litra i mocy 300 KM, by w 1983 roku osiągnąć już 330 KM. Równocześnie zaprezentowało pierwsze 911 w wersji Cabrio. Rok 1984 to wprowadzenie na rynek nową wersję o nazwie 911 Carrera, zastępując model 911 SC. Auto otrzymało silnik B6 o pojemności 3,2 litra i mocy 230 KM. Dodatkowo zmieniono hamulce i powrócono do klasycznej stylizacji wersji Turbo. |
PORSCHE COLLECTION 98-100 Łask ul. Wakacyjna |